Croatian (Croatia)
Najčešća pitanja
Croatian (Croatia)

Otkazivanje smještaja Villa Strnj:


• do 60 dana prije korištenja smještaja - 30% uplaćene akontacije od ukupne cijene smještaja, neće se vratiti iz bilo kojeg razloga otkazivanja i ne može se iskoristiti za novu rezervaciju
• 59 - 0 dana ili ne dolaska u smještaj NOW SHOW – dužni ste bankovnim transferom uplatiti STORNO REZERVACIJE u 100% iznosu ukupne cijene smještaja, uključuje i „dugogodišnje ponovljive goste“.
• 70% ukupne cijene rezervacije biće vraćeno svim Gostima za slučaj nepredviđenih okolnosti kao što su: uragani, potresi, poplave, požari, štrajkovi, te ukoliko su granice između država članica EU i hrvatske zatvorene za turistička putovanja.

POLITIKA PRODAJE:


• Obavezno je unaprijed plaćanje u iznosu od 30% ukupne vrijednosti rezervacije.
• Nakon potvrde uvjeta, prihvaćanje jamstva uplate u roku 7 dana važi za sve klijente.
• Kasna odjava (nakon 10:00 sati ujutro) može rezultirati dodatnim troškovima.
• Završni obračun računa dospijeva najkasnije pri odjavi gosta.
• Imajte na umu da se djeci u dobi od 12 godina i više naplaćuju cijene odraslih osoba. Uključite ih u broj odraslih osoba.
• Ako želite izmijeniti rezervaciju, prvo morate otkazati potvrđenu rezervaciju, a zatim nastavite kreirati novu rezervaciju. (Važe storno naknade Villa Strnj)
• Brajkovic Travel zadržava pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervacije, ako se čini da ona sadrži manjkavost ili je rezultat pogreške pri rezervaciji.

Nije uključeno u cijenu:


• Osiguranje, ishrana i ručnici za plažu – gosti to sami trebaju osigurati.
• Napomena: Djeca do 3 godine u dječjem krevetiću u sobi s roditeljima borave besplatno.

Metoda plaćanja:


• Bankovnim transferom.
• Gotovinom u EUR-ima.

Napomene:


• Ukupni iznos za rezervaciju trebate uplatiti bankovnom doznakom vašem domaćinu Brajković Sanja.
• PRIJE DOLASKA: Prije dolaska u rezerviranu vilu Strnj, molimo vas da o vremenu vašeg dolaska obavijestite kontakt osobu (mob. +385 98 187 4281 - g. Teo Brajković), kako bi smještaj mogao biti pripremljen na vrijeme.
• PRI DOLASKU: Ne zaboravite svoje osobne dokumente (putovnice ili osobne iskaznice) kako bi vas vaš domaćin mogao slikati i registrirati (sve goste) u e-Visitoru uredu turističke zajednice. Gost je dužan uplatiti sigurnosni depozit u iznosu od 500,- eura u gotovini na dan dolaska, koji će mu se vratiti na dan odlaska, pod uvjetom da nije oštetio smještajnu jedinicu.
Dolazak. Prijava: od 14:00 h
Polazak: Odjava: do 10:00 h

Nije dopušteno u Villa Strnj:


• Pušenje u unutarnjim prostorijama kuće
• Hodati mokri od mora po sobama
• Domaće životinje u villi
• Održavanje partija
• Molimo budite tiho od 23:00 h do 07:00 h ujutro

Usluge na upit:


• Roštilj – nutarnji kamin u sklopu kuhinje - besplatno
• Dječji krevetić se može smjestiti u plavoj sobi s roditeljima - besplatno
• Praonica rublja - usluge dodatnih troškova
• Glačanje - usluge dodatnih troškova

Dinamika plaćanja:


• 30% od ukupnog iznosa u roku 7 dana od potvrde rezervacije, 70% od ukupnog iznosa najkasnije do 60 dana prije korištenja usluge noćenja.
• 100% od ukupnog iznosa odmah, ukoliko je ostalo do 60 dana prije korištenja usluge noćenja, uključuje i „dugogodišnje ponovljive goste“..

Noćenje u Villa Strnj s bazenom saunom & jacuzzi uključuje:


• Najam kuće 147m2
• Porez na smještaj i boravišna pristojba
• Voda i energija
• Korištenje vlastite kuhinje i pribora
• Otprilike dva puta tjedno mijenjamo ručnike i toaletne potrepštine
• Jednom tjedno promjena posteljine
• Klima uređaj u svim sobama
• LED / TV sa satelitskim programima u svim sobama
• Brza WiFi internetska veza (bez ograničenja)
• Otvoreno parkirno mjesto, 80 m od vile
• Završno čišćenje

PITANJA I ODGOVORI:


Najčešće postavljana pitanja.

Kontaktirajte nas



Cijene, plaćanja itd. važna pitanja

Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu noćenja kako je opisano u važećem cjeniku smještaja kada je rezervacija potvrđena. Posebne usluge uz prethodnu najavu su one usluge koje nisu uključene u cijenu smještaja (u opisu smještaja naznačeno izrijekom "po dogovoru" ili dodatne usluge se dodatno naplaćuju. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom rezervacije ili tijekom boravka u Vili Strnj.

DA trebaju uplatiti minimalno 30% ukupnog iznosa rezervacije za smjestaj po potvrdi termina unutar 7 dana. To važi za sve Goste, koji su u proteklom periodu boravili više puta u Villi Strnj koristeći usluge noćenja.
Potvrda rezervacije i termina s naše i Vaše strane postaje obvezujuća i za nas i za Vas. Važi u cijelosti za periode svih sezona i za sve Goste s plaćenim predujmom te u konačnosti ukupno plaćenim iznosom za smještaj, s potvrđenom rezervacijom i terminom.
Svaki Gost ima pravo na bilo kakve promjene rezervacije ili otkaz rezervacije u bilo kojem trenutku.

Za sve Goste vrijede isti uvjeti za bilo kakve promjene, skraćivanja ili otkazivanja već prije potvrđene rezervacije, a ovise o vremenu dolaska ili tijekom vašeg boravka.

DA svi gosti ukljucujući i višegodisnje goste trebaju uplatiti sigurnosni-depozit u gotovini na dan dolaska u iznos u od 500,- €. Za slucaj da gost tijekom svog boravka nije oštetio smjestajnu jedinicu sav iznos mu se vraća pri check-out. To važi za sve Goste, koji su u proteklom periodu boravili više puta u Villi Strnj koristeći usluge noćenja.

Svi Gosti koji su u proteklom periodu boravili više puta u našoj Vili Strnj i koristili naše usluge u periodu svih sezona neovisno o vremenu, trebaju platiti potvrdu rezervacije bankovnom doznakom predujam u iznosu od 30% odmah ( 7 dana ) a 70% iznosa najkasnije do 60 dana prije početka koristenja usluge noćenja. Svi gosti imaju mogućnost boravka po nižim cjenama -2% od uvedenih na našim web stranicama, ukoliko avnsno uplate ukupan iznos rezervacije smjestaja. Avansno plaćaju 98% ukupno uvedene cijene. Svaka eventualna promjena cijene će biti odmah dostupna i vidljiva na webu. Raspoloživost pojedinog termina Vile Strnj ovisi o vremenu rezerviranja i potražnji gostiju.
Za sve Goste vrijede isti uvjeti za bilo kakve promjene, skraćivanja ili otkazivanja već prije potvrđene i uplaćene rezervacije, a ovise o vremenu dolaska ili za vrijeme vašeg boravka.

Ako ste spriječeni putovati ( iz bilo kojeg razloga ), imate pravo prenijeti vašu rezervaciju na treće osobe ili na drugi termin ukoliko je to moguće. Međutim, trebate nas obavijestiti u pisanom obliku odmah kada promjena nastane, neovisno koliko dana je preostalo prije dolaska. Dok Brajkovic Travel ne dobije pisani pristanak od druge osobe ( drugog Gosta ) o preuzimanju rezervacije umjesto vas, vi kao nositelj rezervacije ste odgovorni za ukupan račun naručenih usluga. Osim za slučaj smrti naručitelja usluge i ne dolaska ( NO SHOW) u smještaj. U tom slučaju vračamo obitelji do maksimalno 70% ukupnog iznosa, ukoliko je od našeg saznanja te tužne činjenice do početka korištenja usluge smještaja ostalo više od 60 dana.

Ako su granice Republike Hrvatske otvorene za turistička putovanja i imaju neograničen pristup zemljama EU. • Ako imate pisanu potvrdu kupca da kupac ne može putovati zbog trenutne infekcije koronavirusom i imate valjanu liječničku potvrdu. • Ako su vam potrebni dodatni testovi ili karantena nakon povratka u Njemačku, Poljsku, Češku, Slovačku, Mađarsku ili drugu zemlju EU. • Odluka vaše zemlje da je Dalmacija u dolasku ili će biti crvena u trenutku dolaska. • Ako ste državni službenik čija vas država sprečava da putujete u dalmatinsku regiju, ili će to biti označeno crvenom bojom za turistička putovanja. • U ovakvim slučajevima trebate sami naći obitelj koja može i želi putovati u istom terminu koji ste rezervirali, bez mogućnosti kompenzacije troškova.


Pitanja korisničke podrške

Molimo Vas rezervirajte on-line svih 365 dana u godini i ostvarite dodatne pogodnosti za direktne rezervacije putem naše web stranice.
Možete sami provjeriti on-line najniže cijene po terminima (Best available rate) ispuniti sve tražene osobne podatke o gostu, izvršiti rezervaciju i dobiti trenutnu potvrdu bilo kada. To se odnosi na sve rezervacije i sve Goste od jednog dana do godinu dana unaprijed. Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nam se obratite mailom ili na mobitel +385 98 187 4281 – gosp. Teo Brajković. Hvala Vam. Dobrodošli!

Svi Gosti mogu rezervirati svoj kratki boravak do tri noći u Villi Strnj ukoliko se radi o slobodnom terminu između rezervacija. U tom slučaju dužni ste poslati e-mail sa svojim osobnim podacima, traženim terminom ili nazvati vlasnika vile na mobitel +385 98 187 4281 – gosp. Teo Brajković i on će Vam poslati e-mailom Voucher s detaljinim podacima za uplatu i obračunatim 30% višim cijenama ( za boravak do 3 dana ) od navedenih po danu. Plaćanje u ovom slučaju je isključivo bankovnim transferom u 100% iznosu odmah ( u roku 7 dana ) prilikom potvrde rezervacije. Hvala Vam. Dobrodošli!

Detaljan opis Ville Strnj sadrži fotografski pregled smještaja iznutra i izvana, cijena i raspoloživosti, kartu lokacije, recenzije stvarnih gostiju koji su već boravili, te video isječci. Kada kliknete na karticu cijene i raspoloživosti, moguće je vidjeti dostupnost smještaja.
Pojavit će se kalendar raspoloživosti s bojama koje predstavljaju dostupne i blokirane datume (zeleno je dostupno, crveno je blokirano, narančasto je odabrano razdoblje).

Dijete ili osoba do 18 godina treba biti u pratnji odrasle osobe. Rezervacije se ne primaju od osoba mlađih od 18 godina i posebnih zahtjeva gostiju koje nismo u mogućnosti obraditi. Zadržavamo pravo odbijanja obrade upita za rezervacijom bez navođenja bilo kakvog razloga.

Brajković Travel poštuje vašu privatnost i sigurnost vaših osobnih podataka. Našim kupcima jamčimo da će svi osobni podaci biti tretirani kao povjerljivi podaci i poslovna tajna. Ni u kojem slučaju neće otkriti, proslijediti ili razmjenjivati osobne podatke i e-poruke naših korisnika koje prikupljamo putem rezervacijskog sustava ili kontakt obrasca.

Kliknite gumb ˝Traži˝ kroz glavni izbornik pretraživanja na našoj početnoj stranici.
Unesite glavne podatke o rezervaciji i tada ćete dobiti cijenu, cijenu za određeno razdoblje i uvedeni broj osoba.
Za nastavak postupka rezervacije, pritisnite gumb „Nastavite“.
U obrazac za rezervaciju unesite svoje osobne podatke kao i detalje ostalih putnika.
Naša služba za korisnike uputit će vam e-mail o raspoloživosti u roku od 24 sata (48 sati vikendom i praznicima).
Kako nastaviti s postupkom rezervacije i plaćanja putem bankovnog prijenosa. Nepovratna stopa (Non refundable rate).
100% cijene smještaja nakon odobrenja (neophodno u slučaju da ima manje od 60 dana prije prvog dana usluge)
________________________________________
30% od cijene smještaja na odobren upit (unutar 7 dana)
70% od cijene smještaja najmanje 60 dana prije prvog dana usluge
Nakon što primimo uplaćeni depozit ili ukupni iznos na račun Brajković Sanja, poslat ćemo vam e-mail s potvrdom za vašu rezervaciju Villa Strnj.

Dužnost iznajmljivača Brajković Sanje je briga o pružanju svih uvedenih usluga, te briga o pravima i interesima Gosta sukladno dobrim običajima u turizmu. Iznajmljivač Brajković Sanja će sve obaveze izvršiti u potpunosti i na svjetskim standardima predviđen način, u dobroj vjeri i pažnjom savjesnog poduzetnika u skladu s pravilima struke, osim u izvanrednim okolnostima.

Sve eventualne nesuglasice rješavat će se sporazumno i dogovorno na licu mjesta, a u slučaju da to ipak nije moguće i gost i iznajmljivač Brajković Sanja imaju pravo na sudsku arbitražu. Za takav slučaj nadležan je Županijski sud u Splitu.



Trebate pomoć? Kontaktirajte nas.

Sanja Brajković - Najbolji domaćin 2019 - Villa Strnj

Sanja Brajković - Najbolji domaćin 2019 ( Villa Strnj )

KONTAKT INFORMACIJE

Adresa

Strnj 24, 21329 Živogosce Blato
Hrvatska

Radno vrijeme

8:00 do 20:00
Ponedjeljak - Nedjelja

Korisnički servis

bt@villastrnj.hr 

+385 98 187 4281

Pratite nas

 
Villa Strnj i Ministarstvo Turizma RH Safe Stay in Croatia